Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011

Τι κρύβεται πίσω από τι κάρτες των σούπερ μάρκετ

Έχετε κάρτα από μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ; Αν ναι ξέρετε ποια είναι η πραγματική αιτία που σας την έδωσαν;
Μην βιαστείτε να απαντήσετε και μάλιστα για τα μπόνους που σας προσφέρονται  ...λάθος 
Αυτό είναι το μήνυμα και το κίνητρο.Η αλήθεια είναι άλλη.
Ας το αναλύσουμε λίγο .
Στους πόσους πόντους έχετε κέρδος;Σε ποια προϊόντα;

Όλα αυτά είναι μια οικονομική πολιτική που έχει συμφωνηθεί μεταξύ των προμηθευτικών εταιρειών και των αλυσίδων των σούπερ μάρκετ.Το συγκεκριμένο ονομάζεται περιγραφική στατιστική.
Από  μια πτυχιακή μελέτη του 2010 από το Χαροκόπειο  Πανεπιστήμιο προκύπτουν τα εξής:
Η συνεργασία των εταιρειών και των αλυσίδων σούπερ μάρκετ με την βοήθεια της microsoft του συστήματος spss φαίνεται η συμπεριφορά των καταναλωτών και ποια προϊόντα έχουν "πέραση".
Καταγράφεται σε αυτήν την κάρτα ότι έχετε ψωνίσει σωστά; Οι αρμόδιοι υπάλληλοι ξέρουν ανά πάσα στιγμή τι αγοράστηκε ,τι ανάγκες εφοδιασμού υπάρχουν και τα ταυτόχρονα οι προμηθευτικές  τι "τραβιέται "στην αγορά.Ποιο προϊόν καινούργιο έπιασε.Τι παραγωγή του Χ -Ψ προϊόντος  χρειάζεται για επόμενα χρονικά διαστήματα.  Και τέλος την δική σου αγοραστική συμπεριφορά Πχ. ψωνίζεις γάλα και πάνες γιατί έχει μωρό; Θα σου στείλουν τα ανάλογα κουπόνια. οι συγκεκριμένες εταιρείες  ώστε να σε δελεάζουν με το εκπτωτικό κουπόνι. 

Όλα αυτά ξέρετε τι σημαίνουν κατά την δική μου άποψη;
Λιγότερο εργατικό δυναμικό  και φυσικά περισσότερο κέρδος και για τους δύο ενδιαφερόμενους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου