Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011

"Τέρας του Λοχ Νες" σε λίμνη της Αγγλίας

 

 

Κάνε στην άκρη τέρας του Λοχ Νες! Τώρα ήρθε η αγγλική έκδοση του περιβόητου μυστηριώδους “πλάσματος” -  που ονομάστηκε "Bow-nessie" από τους ντόπιους  -  για να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας.

Πρόσφατη φωτογραφία που ισχυρίζεται ότι τράβηξε με το κινητό του τηλέφωνο ένας άντρας που έκανε καγιάκ στη λίμνη Γουίντερμιρ, εξαπλώθηκε μέσα σε λίγες μόνο ώρες σε όλο το διαδίκτυο, καθώς δείχνει κάτι πολύ περίεργο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα The Telegraph, η φωτογραφία - στην οποία φαίνονται πολλαπλά καμπυλωτά σχήματα που υψώνονται πάνω από την επιφάνεια της λίμνης - λέγεται ότι είναι η καλύτερη απόδειξη μέχρι στιγμής για την ύπαρξη της Bow-nessie, και θυμίζει έντονα παρόμοιες φωτογραφίες που, σύμφωνα με ορισμένους, απεικονίζουν το τέρας του Λοχ Νες.
Πληροφορίες λένε ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε από τον Τομ Πικλς, 24 ετών. «Κάθε καμπύλη έκανε κυματιστές κινήσεις και κολυμπούσε πολύ γρήγορα», δήλωσε ο Πικλς για το  μυστηριώδες “πλάσμα”. «Το δέρμα του έμοιαζε με αυτό μιας φώκιας, αλλά το σχήμα του ήταν εντελώς αφύσικο. Δεν έμοιαζε με κανένα ζώο που έχω δει ποτέ μου στο παρελθόν», προσέθεσε.
Όπως είναι φυσικό, η επίμαχη φωτογραφία έχει προκαλέσει ήδη πολλές αντιπαραθέσεις, καθώς η μη καθαρότητα της εικόνας, καθιστά σχετικά αδύνατη την επιβεβαίωση οποιουδήποτε από τα περιεχόμενά της.
 directNEWS.gr

Διατροφή και ιώσεις

 
 
Διατροφή και ιώσεις




Κατά την περίοδο των ιώσεων το σώμα μας βρίσκεται σε αναβολική κατάσταση, δηλαδή όχι μόνο θέλει να προασπίσει τους υπάρχοντες ιστούς του, αλλά επιπρόσθετα να τους ενδυναμώσει. Από την άλλη, η εφαρμογή μιας υποθερμιδικής δίαιτας είναι μια καταβολική κατάσταση, κατάσταση δηλαδή κατά την οποία το σώμα μας μειώνει τους ιστούς του. Γίνεται αντιληπτό λοιπόν ότι η συνέχιση μιας δίαιταςαδυνατίσματος κατά την περίοδο προσβολής μας από κάποιον ιό θα επιμηκύνει το χρόνο ίασης, κάτι που είναι σίγουρα επιβαρυντικό για την υγεία μας.
Όμως σημαίνει αυτό ότι μπορούμε να τρώμε ανεξέλεγκτα μεγάλες ποσότητες της τροφής που προτιμάμε με άλλοθι την ίωση?  Στο προφανές όχι της απάντησης θα προσθέσουμε και μία άλλη σημαντική παράμετρο: στις ιώσεις η όρεξη μας μειώνεται. Αυτό αποτελεί μία φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού μας και σχετίζεται με την επιλεκτική πρόσληψη τροφής. Δοκιμάστε να φάτε την αγαπημένη σας πίτσα όταν είστε στο κρεβάτι με 39 πυρετό. Το σώμα μας επικεντρώνει την προσπάθεια του στο να εξουδετερώσει τον ιό και δεν ξοδεύει άσκοπα την ενέργεια του στο μεταβολισμό συστατικών που δεν του χρησιμεύουν (όπως για παράδειγμα τα λιπαρά της πίτσας). Προτιμά εύπεπτες τροφές, πλούσιες σε συστατικά που τονώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα όπως η βιταμίνη C, ο ψευδάργυρος, η βιταμίνη Α και η πρόδρομος μορφή της, η β-καροτίνη, το σελήνιο και πλήθος άλλων θρεπτικών και μη θρεπτικών συστατικών με αντιοξειδωτική δράση. Η μορφή των ζωμών (σούπες) και των χυμών αποτελούν τη μορφή που το σώμα μας δέχεται ευκολότερα τόσο από την πλευρά της ευκολότερης πέψης όσο και λόγω της καλύτερης θερμορύθμισης στην οποία οι τροφές αυτές συνεισφέρουν.
Συνεπώς, αν ακολουθήσουμε  τις ανάγκες του οργανισμού μας, οι τροφές που θα καταναλώσουμε κατά τη διάρκεια μιας ίωσης είναι ολιγοθερμιδικές και μάλλον συντείνουν στην επιπρόσθετη απώλεια βάρους παρά το αντίθετο. Μπορεί το πρόγραμμα που μας έδωσε ο διαιτολόγος μας να μην μπορούμε να το τηρήσουμε με την ακρίβεια που θα θέλαμε, ωστόσο, θερμιδικά μιλώντας, εξακολουθούμε να είμαστε σε ρυθμούς απώλειας βάρους.
Το σημαντικότερο σημείο όμως είναι εκείνο κατά το οποίο το σώμα μας αρχίζει να αναρρώνει και η όρεξη σταδιακά επανέρχεται. Με το πρόσχημα της αδυναμίας οι “γονείς/ γιατροί” φορτώνουν το παιδί τους με τις αγαπημένες τους τροφές και παράλληλα με θερμίδες που το σώμα μας δεν μπορεί να κάψει και αποθηκεύει στο λιπώδη του ιστό. Αυτή η συνήθεια της υπερκατανάλωσης ιδιαιτέρως θερμιδογόνων γευμάτων στις μέρες της ανάρρωσης που μας συνοδεύει από την παιδική μας ηλικία, αποτελεί τον κύριο λόγο που δίαιτες αδυνατίσματος διακόπτονται. Φυσικά και το σώμα μας χρειάζεται περισσότερη ενέργεια στη φάση της ανάρρωσης προερχόμενη από  τροφές όπως άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα και κρέατα, ξηρούς καρπούς, όσπρια και δημητριακά. Σοκολάτες, σουβλάκια και γλυκά σε μεγάλες ποσότητες απλά εξυπηρετούν τη γεύση μας, το αίσθημα της στέρησης και σε ορισμένες περιπτώσεις αποτελούν ένα είδος επιβράβευσης για την δύσκολη κατάσταση που ξεπεράσαμε.
Πηγή: nutrimed.gr
Παπαλαζάρου Αναστάσιος MSc
Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος